Wednesday 8 September 2010

Today I.

Tänään mä ihmettelin, kun joku käveli töihin pelkässä T-paidassa ja toinen villakangastakissa.
Tänään mä petyin, kun Stockan urheiluosasto oli niin kämänen.
Tänään mä tajusin, että tarviin läjän syysvaatteita.
Tänään mä ilostuin kovasti uudesta LankaDeli -liikkeestä. Suosittelen kaikille! Loistava palvelu!
Tänään mä törsäsin ja ostin lisää lankoja joista aion tehdä kaulaliinan ja/tai kaulurin.

Today I realised a few things, like that I need new autumn clothes.



Woolly sweater from Vila. The other two upper pictures by Noa Noa. Scarf from Asos.

4 comments:

  1. Autumn clothes are my favorite! I too need some new ones but I have to pace myself. :)
    I absolutely love that chunky scarf! I love heavy knits like that - so modern and comfy.

    ReplyDelete
  2. How gorgeous are those? EXTREMELY. That's how!
    I want some too
    xo.

    ReplyDelete
  3. Mä olen ihmetellyt jo pidempään tuota kesäpukeutuminen vs. syyspukeutuminen ulkona. Toissapäivänä mulla oli pitkä takki ja paksu kaulaliina + sormikkaat ja näin naisen jolla oli lyhythihainen paita !?!? siis mitä ihmettä.

    ReplyDelete
  4. Chatrin, toi pukeutuminen on niin hassua tähän aikaan vuodesta kun ei oikein tiedä että pitäiskö olla sandaaleissa vai saappaissa =) Mutta en tajuu miten ihmiset tarkenee pelkillä t-paidoilla enää...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails